Spreekuur museumregistratie: 24 oktober 2013 te Rotterdam

dinsdag 15 oktober 2013

Wij merken dat er bij veel musea nog onduidelijkheden zijn over o.a. de vertaling van de Museumnorm naar de eigen locatiespecifieke omstandigheden, de werkwijze bij audits, het groeimodel, en dat er behoefte is om deze vragen met een auditor te bespreken.

Om tegemoet te komen aan deze behoefte zullen er in september en oktober op verschillende locaties in het land informatiebijeenkomsten worden georganiseerd. In september werd in de regio Meppel een spreekuurbijeenkomst gehouden. Ook was het mogelijk om deel te nemen aan een speed-date met een van onze auditoren tijdens het Museumcongres. Nu komen wij naar Rotterdam.

Tijdens deze bijeenkomsten zullen auditoren uit de betreffende regio aanwezig zijn om vragen te beantwoorden. Voor elk museum is hiervoor 20 minuten beschikbaar. Verder is er ruimte om met een kopje koffie of thee nader te spreken met collega's over hun ervaringen en wellicht procedures en plannen uit te wisselen.

Aanmelden voor spreekuurbijeenkomst: aanmeldformulier.
Donderdagmiddag 24 oktober te Stadsarchief Rotterdam.