Spreekuren: 9 september en 4 en 24 oktober 2013

maandag 22 juli 2013

Wij merken dat er bij veel musea nog onduidelijkheden zijn over o.a. de vertaling van de Museumnorm naar de eigen locatiespecifieke omstandigheden, de werkwijze bij audits, het groeimodel, en dat er behoefte is om deze vragen met een auditor te bespreken.

Om tegemoet te komen aan deze behoefte zullen er in september en oktober op verschillende locaties in het land informatiebijeenkomsten worden georganiseerd. In september zal in de regio Meppel en in de regio Rotterdam een spreekuurbijeenkomst gehouden worden.

Tijdens deze bijeenkomst zullen auditoren uit de betreffende regio aanwezig zijn om vragen te beantwoorden. Voor elk museum is hiervoor 20 minuten beschikbaar. Verder is er ruimte om met een kopje koffie of thee nader te spreken met collega's over hun ervaringen en wellicht procedures en plannen uit te wisselen.

Data en locaties:
• Maandag 9 september, 13.00-16.00 uur te Drukkerijmuseum Meppel.
• Donderdag en vrijdag 3/4 oktober te Museumcongres 2013 in Den Bosch.
• Donderdagmiddag 24 oktober (i.p.v. 16 sept.), te Stadsarchief Rotterdam.